28/11/2017 | 12:30 - 16:30 | Pobočka společnosti CHANGERINE s.r.o.

Práce z domova aneb v práci jako doma

Práce z domova neboli home office se stává stále populárnější. Přijďte získat informace a zkušenosti
od těch, kdo mají praktické zkušenosti se zaváděním tohoto způsobu spolupráce se zaměstnanci
do firem a rádi se s Vámi o ně podělí. Odnesete si konkrétní informace, rady a inspirace.

Na našem semináři se dozvíte:

• Co je to práce z domova a proč se pro ni (ne)rozhodnout aneb jaký chceme být vlastně
zaměstnavatel
• Jaké jsou výhody a rizika práce z domova z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
• Jaký je právní kontext práce z domova
• Jak zavést práci z domova a na co nezapomenout při jejím nastavení
• Na co si dát pozor při bezpečnosti a ochraně zdraví při práci z domova
• Jak sepsat smlouvu při práci z domova
• Rady na závěr a inspirace od ostatních, kteří již práci z domova zavedli
Na konci našeho semináře obdržíte inspirativní manuál, ze kterého budete moci čerpat ucelené tipy,
rady a informace k této problematice, které vám pomohou při vašem rozhodování, zda nabídnout svým
zaměstnancům práci z domova.

Přednášejí:

Mgr. Helena Paulíková, HR Manager s dlouholetou praxí v nadnárodních FMCG a farmaceutických
firmách a Mgr. David Borovec, advokát Randl Partners, specializující se na pracovní právo a osobní údaje.

Přihlášky:

Pro účast, prosím, vyplňte formulář ZDE do 21. 11. 2017. Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na telefonním čísle: 603 227 336.

nahrávám mapu....

Podrobnosti

Datum: 28/11/2017

Čas: 12:30 - 16:30

Místo konání: Pobočka společnosti CHANGERINE s.r.o.
Komenského 394, Nové Město nad Metují

Registrací na akci souhlasíte s Podmínkami účasti.